8/7/12

pidustused

Oioioi, mis vahepeal juhtunud on. Noh, lihtsalt hästi kiire ja tore ja lõbus on kogu aeg. Olen tööl käinud ja Tallinna eluga harjunud. Kooli on ka dokumendid sisse viidud ja oodata on tarvis 15. augustini, et natukene tädidele tarka juttu ajada ja aktsepteeritud saada. Ja loomulikult sai kõvasti sünnipäeva peetud. Sel korral kukkus 20, mida me paari sõbrantsi ja õdedega mitu päeva kenasti vastu võtsime. Lisaks sain töölt nii palju vabu päevi, et jõuaks Lääne-Virumaale koju ka. Rääkides töökohast, mu töökaaslased tegid mulle üliarmsa üllatuse, milleks oli isetehtud tort. Selgituseks nii palju, et meilt saab tellida 3D torte ja üks pisike roosade lipsudega tehti meie türklasest koka poolt mulle ka. Aga tagasi koju. Kohale jõudes sain väikese üllatuse, milleks oli..........auto. Ma olin põhimõtteliselt naerukrampides, sest ma ei olnud kedagi palunud ja eelistan käimist ja säästlikku eluviisi autosõidule. Lisaks sellele ei pea ma ennast piisavalt rikkaks, et kogu aeg bensiini kinni plekkida.. vähemalt paneksin ma selle raha kusagile mujale. Aga üllatus on üllatus ja muidugi olen ma vanematele väga tänulik. Auto ise pole midagi viimasest ajast, punane audi 80, aga alguseks sobib küll ja mõnel pole sedagi. Olen rahul küll. Ainuke asi, mis natukene hirmutav on, on manuaalkäigukast........... täna sõitsin Tallinnasse sellega ja valgusfoore kartsin nagu tuld. Et suretan auto välja. Natukene aeglased need kohaltvõtud mul olid, aga kõik postid jäid püsti ja inimesed ellu.
Nüüd olen natukene jälle töölainel ja reedel tuleb mulle külla mu Rootsi sõbranna, kellega USAs samas koolis käisime ja kes seal mu üks parim tuttav oli. Paar korda olen ise tema juures Rootsis käinud ja nüüd on tema kord! Ei jaksa oodata!!!!!!!

korteriromantika iseendaga
õega õues

No comments: