7/6/12

Kaameramees

Täna leidis aset see pidulik sündmus, kui emme ostis mulle mu hilinenud lõpukingituse. Sain peeglika. Digiseebiga ei kannatanud enam avalikkuse ette minna, tuli midagi ette võtta. Ennast ma mingiks professionaaliks ei pea, aga ilusatest ja kvaliteetsetest piltidest pean lugu küll. Pealegi on mul lihtsalt palju vaja pildistada. Mu uus kaamera on vist üks levinumaid Canon´eid, mida ostetakse, täiesti tavaline mu meelest. Samas tekib mul ilmselt mõne aja pärast tahtmine endale mõne vingemat sorti objektiiv kõrvale osta. Praegu olen aga   algaja ja Canon EOS 1100D omanik. Kuulsin just sõbrannalt, kui sitt ja vananenud mudel see on. Hakkan ise ka mõtlema, et äkki oleks pidanud selle 100 euri kallima Nikoni peale panustama. Samas ei hakka ma mingit imet sellega tegema ja tüdinen nagunii ära. 

No comments: