6/2/12

SUVI

kohe algab kauaoodatud suvevaheaeg. kuigi ma olen juba üle kuu aja suhteliselt niisama elu nautinud ja koolist vaba olnud, on ikkagi selline suve tuleku tunne sees. juba 20 päeva pärast on lõpetamine rakvere teatris. kleit on ikka veel alustamata, samas on mõtted selles suhtes enam vähem paika loksunud. 

mingi aeg kusagil aprillis mainisin, et lähiajal võib olla oodata erutavaid uudiseid. kui nüüd kaks kuud lähiaja alla käib, siis võin selle erutava uudise lagedale laduda. keegi ei hakka küll lapsi saama veel, aga me hoopis kolime! hetkel resideerume perega rakveres, kuid kuna kõik pere kasvandikud on nüüd (kohe-kohe) kodust nii-öelda läinud, siis pole enam probleemi sellega, kui me maal elaksime. kunagi elasime samuti maakohas ja ma mäletan õudusega neid aegu, kui meil peale kooli 25 kilti bussiga koju sõita tuli ning seejärel ligi 3 kilti veel koduni kõmpida. kuna emal on käes teine noorus ja silmapiiril uus elukaaslane, siis on otsustatud muretseda uus ja ilus elamine. sellepärast kolimegi rakverest välja, sõmeru lähedale ühte väga ilusasse ja rahulikku kohta! maja on hiiglaslik ja 90% täielikult remonditud. vana maja jääb alles, tulevikule mõeldes. me oleme kõik nagunii sügisest alates kas siis tallinnas või jumal teab, kus. las vanakesed olla rahus maal. ma juba kujutan ette, kui mõnus on seal jõulude ajal olla!!!

samal ajal minu peas. mul on sügise ees suur hirm, sest ma pean väga suured otsused kohe kohe vastu võtma ja ma ei tea, mida teha. nüüd on peas jälle mõte minna välismaale.. mitte küll õppima. oeh, ma ei oska praegu ühelegi küsimusele kindlat vastust anda. 

kapistvalja.blogspot.com töötab veel täies hoos ning eile sai just 2 kuud täis. selle puhul avasime oma facebooki lehel väikese GIVEAWAY! kõik on oodatud osalema. vaadake kindlasti > http://www.facebook.com/kapistvalja

olen hetkel kõigega rahul, mida ma teen ja teinud olen. raske on, jah, aga elu ei olegi kerge.


No comments: