5/28/12

esimene grill

eile kogunesime oma pundiga minu juurde ja lõime grillile hääled sisse. esimest korda sel hooajal! pärast läksime tuppa, et eurovisionile ka pilk peale heita. kusjuures ma olen sel aastal võitjaga rahul, ega seal midagi paremat polnudki. sõbrants ka rootslane mul, igati tore, et rootsi võitis! nüüd tuleb küll fotosüüdistus.

muidu on nädal läinud kiirelt. eelmisel pühapäeval otsustasin hakata rullitamas käima. täna sai nädal täis ja mulle täiega meeldib. nii mõnna on suvetuules sõita ja muusikat kuulata. mõni kriitiline piirkond on seetõttu isegi normaalsema kuju võtnud. lisaks olen palju meisterdanud, nagu ikka. klassiõde helina kleit sai ka eile esimest korda talle selga proovitud ja üllatus üllatus - see mahtus täpselt! mõõtude järgi õmblema olen seega päris kobe käpp. nüüd on vaja see asi reaalselt kokku õmmelda ja siis selle nädala jooksul üle anda! teisipäeval on uurimustöö kaitsmine ja matemaatika viimase kodutöö tegin tänase päevaga ka valmis, mingi asi, mis pidavat katma meie 12 saamata jäänud tundi. õige pea on mul selle kooli ees kõik kohustused täidetud ning siis ei jäägi üle muud, kui endale kleit valmis nikerdada, suve algust nautida ja lõpetamist oodata!

No comments: